Od 4 do 7 lutego w Vystaviště Expo Prague Exhibition Grounds w centrum czeskiej stolicy odbyła się jedna z najważniejszych imprez turystycznych w Republice Czeskiej - przegląd ofert biur podróży, regionów turystycznych, krajowych central ruchu turystycznego, a także innych usług oferowanych obecnie przez przemysł turystyczny.
Równocześnie z Holiday World w Vystaviště Expo Prague Exhibition Grounds, na powierzchni ponad 24 000 m², odbyły się dwie inne imprezy: Top Gastro (targi prezentujące technologię produkcji żywności) oraz Golf World Prague (wystawa golfu i turystyki golfowej). Imprezę uświetnił bogaty program wydarzeń towarzyszących, polegających m. in. na projekcji filmów podróżniczych, seminariach, konferencjach oraz warsztatach związanych tematycznie z turystyką.
Bardo po raz kolejny prezentowało swoje walory turystyczne na wspólnym stoisku „City Walk” sześciu miast partnerskich w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską pt. „Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko - polskiego pogranicza”. Partnerzy projektu tj. Bardo, Kłodzko, Świdnica, Kędzierzyn - Koźle, Czeska Skalica i Prerov promują sieć tras turystycznych, prowadzących po najciekawszych atrakcjach miejscowości położonych na polsko - czeskim pograniczu.